Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 19 juni 2012

Midsommarveckan

Förstår inte vart tiden tar vägen? Det är midsommarafton på fredag, hur gick det till? Vi ska fira midsommar hos Helen och Patrik på Bondsjöhöjden och det blir säkert jättetrevligt, det var det förra året! Jag ska göra efterrätt och sitter och klurar på vad det ska bli i år? Förra året gjorde jag "min" fruktsallad med den vita chokladsåsen, så det blir inte den i alla fall. Men det finns ju massor som är gott!
Idag hade Jonathan uppdaterat på facebook att han nu har "ett förhållande". Kul!!!! Lite nyfiken är man ju förstås! =)
Skulle behöva städa här hemma, men skulle helst vilja sjunka ner med Isfolket i soffan. Nog bäst att jag kör ett varv med dammsugaren direkt så jag inte ångrar mig.
Ute är det "upp och ner-väder", regn och solsken om vart annat. (Hm, ser soligt och fint ut just nu och solstolen ropar åt mig, kanske dammsugningen kan vänta ändå? ;-))

Inga kommentarer: