Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 16 juni 2012

Fotbollslördag

Den här bilden är sen förra helgen, men även idag har det varit två fotbollsmatcher för Thea. Deras lag heter "Sevilla" och de vann båda matcherna idag. Thea var mycket nöjd och belåten! Igår var det sista gången på ridningen för den här terminen. 

Igår kväll var Ann här på besök. Vi satt ute på balkongen hela kvällen för det var soligt och varmt. Drack lite vin och pratade. 

Nu ska jag (förutom att laga mat) bara sjunka in i Isfolkets värld och läsa vidare i denna fantastiska serie. Jag blir verkligen besatt. Bara längtar efter varje stund jag kan läsa. Thea har besök av Melanie, Edvin är ute i lekparken med en kompis och Jonathan är inte hemma. Hinner några sidor till innan middagsdags! =)

Inga kommentarer: