Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 17 juni 2012

Kö-system

Just nu sitter jag med telefonluren vid örat och väntar på att få komma fram till sjukvårdsrådgivningen... Beräknad kötid 28 minuter...! Varför i hela fridens dagar kan inte alla ha ett sånt system där de ringer upp när det blir min tur? Blir ju tokig av att sitta här och vänta! Thea var ute i lekparken i går och hade hoppat från en gunga och kom in och grät för hon hade vrickat till foten. Jag trodde först inte att det var så farligt, men hon haltade jättemycket hela kvällen och haltar fortfarande. Förmodligen säger de bara att man ska avvakta, men jag vill ändå ringa för säkerhets skull, i fall de vill att vi ska komma in och kolla foten. Men alltså, 28 minuter....Suck!
Idag är det ganska grått ute, i alla fall ingen riktig sol. Hade tänkt gå till Brännans lekpark med Thea och Edvin, men det går ju inte när Thea haltar. Får bli en annan gång. Skulle vilja hitta ett ställe där man kan plocka liljekonvaljer. De jag har på bordet börjar vissna och jag vill ha nya! Jag tar nog och läser vidare en stund så länge... Är i fjärde boken nu!


Inga kommentarer: