Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 oktober 2010

VAB

Blev uppringd på jobbet från skolan. Edvin var hängig. Ont i hals och mage, och frös, stackarn. Inte likt honom alls, så det var bara att gå hem. Så det blir en halv VAB-dag idag och en hel i morgon då... Det är verkligen inte ofta han blir sjuk. Det är ett år sen sist och då hade han feber i två dagar. Hoppas övriga familjen klarar sig.

I eftermiddag ska jag åka på Mio och förhoppningsvis beställa en soffa. Åh vad kul! Det är kampanjpris på just den jag vill ha så den är nedsatt med nästan tre tusen kronor. Bra bra... Är mest rädd för att det kommer att ta hundra år innan den kommer när man har beställt den.

Undrar hur jag ska spendera denna dag nu då? Plugga vidare kanske? Eller packa?? Eller lata mig?? Hm...får se vad det blir.

Inga kommentarer: