Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 oktober 2010

Lite bilder...

Här är min efterlängtade soffa.....
Hallen....
Min nya tv-bänk och till vänster min lilla "sovhörna" som ännu inte är klar... Den ska skärmas av med en skena i taket med tyg som man kan "dra för"...
Theas halva av rummet. Bakom hyllan är Edvins del av rummet där han har säng och skrivbord.
Jonathans rum.
Tycker att det börjar bli riktigt fint.... Nu fattas bara lite hyllor o tavlor på väggarna!

4 kommentarer:

Christina sa...

Vad bra det blev!!!

Linda sa...

Både snyggt och mysigt :)

Anonym sa...

Oj! Så fint du har fått det! Var lägenheten så ljus och fin eller har du hunnit tapetsera också!
Hoppas ryggen blir bättre snart, vi saknar dig på jobbet.
Kram Linda

Monika sa...

Oj vilken härlig lägenhet du fått till! Jag längtar att få komma coh hälsa på!!! Ha det min vän!