Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 7 oktober 2010

Sit Down!

Soffan är nu beställd!!! Dess värre var det som jag trodde att det skulle ta tid... Vecka 44 gissade de på, eventuellt lite tidigare....suck. Får vara utan soffa första veckorna då. Vill ju inte att en annan soffa ska bäras upp (till tredje våningen utan hiss) och sen ner igen.... det är nog ändå. Nåja, jag får överleva ändå. Den som väntar på nåt gott....=) Känner mig mycket nöjd, tycker den är så fin! Samma tyg som på bilden också...mörkgrå. Längtar till den kommer! Jag tog divan-delen på vänster sida i stället för på höger som på bilden. Då kommer divanen stå intill en vägg. Tror och hoppas att det blir bra.
Idag har jag hämtat ut min nya jacka från H&M. Den var otroligt nog ganska bra i storlek. Hade gärna fått vara nån cm längre i armarna, den var alldeles precis, men det får jag leva med. Kan inte ta en större storlek för då blir hela jackan för stor. Det börjar vara kalla dagar så det är dags att klä sig varmare.

2 kommentarer:

Christina sa...

Vad kul att du beställt soffa! Den ser jättefin ut!!!

enpc sa...

Klart du ska ha en soffa att sitta i tills den nya soffan kommer.