Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 oktober 2010

Min lilla hjälpreda

Thea ääälskar verkligen när hon får hjälpa till med matlagning och bakning. Det är det bästa hon vet. Idag när vi skulle äta tacos kom jag på att rivjärnet redan är nerpackat i en kartong och vi skulle riva ost. Då kom Thea på att vi kunde ta "mini-rivjärnet" som vi fick av Anja o Mattias. Jag tänkte att det nog inte skulle fungera, men Thea rev och rev tills skålen var fylld!
Snacka om tålamod! Jag erbjöd mig att ta över, men nej, hon skulle göra det själv!
Här om dagen hjälpte hon till att steka korv till middag...
Hennes favoritprogram på tv:n är "Halv åtta hos mig" och "Leila bakar"... =)

Inga kommentarer: