Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 4 oktober 2010

Plugg och lunch på Spjute

Det allra bästa med studiedagar är att man får äta lunch ute, och slipper äta på förskolan som man alltid gör annars! Idag åkte jag, AnnaCarin och Malin till Spjute där det serverades hemmagjorda köttbullar och potatismos och gräddsås. Mums så gott det var!
På förmiddagen satt vi på bibblan och läste och sen var det skola på em. I morgon skola hela dagen.
Usch det är verkligen mycket uppgifter och mycket att läsa! Samtidigt som man ska göra allt annat.
Nu blir det Halv åtta hos mig på tv.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att ni haft det bra!
Vad tråkiga nyheter om familjesituationen. När jag läser din blogg förstår jag mellan raderna att du verkar må bra!
Kram till dig!
Linda Viberg

Christina sa...

Kämpa på! Det här grejar du!!!