Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 oktober 2010

Storm på jorm

Jösses vilken storm!!! 27m/s läste jag på http://www.allehanda.se/ Läste även att delar av taket på Härnösands teater har blåst bort, och på jobbet höll skorstenen på blåsa av så vi fick ringa nån jour som fick komma direkt. Träd har blåst av lite här och var och det kändes även om jag själv, även fast jag är tung, höll på blåsa bort! Mitt på dagen föll även några snöflingor, till barnens förtjusning och min stora sorg, men det gav sig lika snabbt som det startade.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska gå på föräldramöte på Theas avdelning, det börjar halv sju. Thea och Patric är och firar Roland, som fyller 63 år idag.
I morgon kommer syster Madde mitt i allt stök, hon är så snäll som kommer och hjälper till!

Inga kommentarer: