Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 2 oktober 2010

Erikshjälpen och Ikea

Idag ringde Lottis och sa att hon stod ner på Erikshjälpen och såg en sån hylla *Expedit* som jag hade tänkt köpa. Detta var den största varianten med låd och dörr-insatser. Hon fotade med mobilen och skickade till mig så jag fick se hur den såg ut. Det var alltså exakt den jag tänkt köpa för att ha som rumsavdelare i barnens rum.
Lämnade Thea på kalas kl två och då for Patric o jag ner på Erikshjälpen och tittade. Jag slog till direkt då de skulle ha 790 kr för hyllan. För exakt samma på Ikea skulle den kosta ca 2600 kr! Vilket fynd va?? Tack Lottis för tipset!!! Den var dessutom i fint skick! Kanon!
Sen for vi på Mio och tittade. Ååååh vad jag är sugen på en ny soffa! Synd att det är så dyrt...=( Hämtade sedan Thea på kalaset, for och lämnade henne hos farmor o farfar och sen for vi ner på Ikea. Handlade lite smått o gott som jag kommer att behöva nu...tvättkorg, skärbrädor, potatisskalare, skurhink, ja lite allt möjligt...(och så värmeljus då så klart!)
Hämtade Thea och tog en fika hos Roland och Kina och sen hem igen. Nu är jag trött, men nöjd med dagens shopping, speciellt hyll-fyndet!

2 kommentarer:

Christina sa...

Gratulerar till hyllan. Vilket Fynd!!!

Christina sa...

Gratulerar till hyllan. Vilket Fynd!!!