Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 12 oktober 2010

Packa i och packa ur

Hade sån tur så Patric kunde låna sin pappas bil igår och sen hjälptes han och Mats åt att köra och bära upp alla kartongerna till lägenheten! Skönt. Medan de körde och bar, så var jag där och packade upp en del och ställde in i skåp. Känns otroligt bra att det är påbörjat. Men...jag har en hel del att packa fortfarande, så jag måste fortsätta i morgon kväll. I kväll har jag föräldramöte på jobbet. Tänkte hinna bort en sväng till lägenheten nu innan och plocka lite. Finns dock inte så mycket att plocka bland än så länge för jag har inga förvaringsmöbler att lägga saker i, men vissa saker kan man ju ta...
Nej, plikten kallar. På återseende...

Inga kommentarer: