Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 29 oktober 2010

Friday, friday, friday....=)

Åh vad jag gillar fredagar!!!! Speciellt varannan fredag då jag slutar kl 13, som idag! Hade tid hos frissan kl 14, och det är såå skönt. Gick och strosade lite på stan en stund sedan, och tog bussen hem.

På måndag har vi planeringsdag på jobbet, och på kvällen har jag tjejmiddag här. Blir kul att få visa lägenheten för tjejerna...

I kväll väntar fredagsmys i mys-soffan till Idol. I helgen får man nog vara beredd på att små spöken kan ringa på dörren eftersom det är Halloween. Spooooky....;-)

En kul nyhet: Min kära vän Monika ska komma hit den 11 december. Då ska vi ha en riktig prat-helg, det var läääääänge sen. Väldigt länge sen. DET ser jag fram emot mycket! Längtar....

Ha en skön helg!

Inga kommentarer: