Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 25 oktober 2010

Ryggskott

Inte så konstigt att man är invalid o har ont när det är ryggskott jag har!!! Första gången i mitt liv. Fick som väntat några övningar, men jag skulle bara göra dom i två dagar, sen skulle det förhoppningsvis kännas bättre enligt sjukgymnasten. I och för sig inte så bara då jag skulle göra ena övningen 30 gånger och den andra övningen 10 gånger VARANNAN TIMME!!!! Han förklarade det så att när jag gör de första gångerna så kommer musklerna bara att knipa i "försvar", men om jag gör de många gånger så kommer musklerna fatta att de ska slappna av till sist. Eftersom det "bara" är idag o i morgon jag behöver utöva akrobatik så kan jag stå ut med det. Om det inte känns bättre sen så skulle jag höra av mig igen. Han bände och vred på mig och knäckte så det knakade, och jag inbillar mig att det känns lite bättre... Lite snopet direkt när jag träffade honom och insåg att det är en förälder på jobbet som dessutom har en son som Edvin leker med...haha.... men väldigt trevlig och kändes seriös och duktig på det han gjorde. Hoppas det onda försvinner nu då!

Har pratat med Patric som ordnat med släpvagn ändå, så kanske om jag har tur, så har jag en soffa i kväll!!!! Vilken lycka!

Har hunnit med att plugga lite, vi har en utbildning om individuella utvecklingsplaner i morgon kväll (om jag nu kommer iväg). Vi ska läsa in oss på nåt kapitel ur en bok som vi ska redovisa i mindre grupper. Svår o tråkig bok i min smak, så jag hoppas att det går bra.

Inga kommentarer: