Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 oktober 2010

Ensam-tid på stan

Idag bestämde jag mig för att gå alldeles ensam på stan. Bara gå runt och titta. Hundra år sen jag gjorde det sist. Vill ha hur mycket som helst på Inreda & sånt... Synd man inte har lite mer pengar!
Finns såå mycket fint!

Längtar tills jag får nyckeln till lägenheten. Det är så mycket man inte minns i huvet... Var listerna vita eller bruna? Får jag plats att möblera så som jag har tänkt? Var det vita fönsterbrädor? osv...vill in och titta igen, och så klart börja med allt så jag får nån ordning där sen. Känns som det är hundra år kvar, fast egentligen är det bara 6 dagar. Max. Har jag tur kan jag få hämta nycklarna lite tidigare.

Undrar om jag ska fortsätta packa nu?? Det tar sin lilla tid och jag vet hur mycket som blir gjort på vardagarna efter jobbet.... Kanske bäst att passa på nu när man är ledig...

Inga kommentarer: