Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 oktober 2010

Less på att bo bland kartonger

Så här fint är det i vardagsrummet just nu... En hög med packade kartonger, en hög med opackade kartonger, en nermonterad hylla och saker överallt....och mitt i det en tvättställning, för tvätta måste man ju i alla fall....suck. Börjar bli trött på det här och längtar SÅ mycket till jag får packa upp kartongerna i stället. I morgon ska jag ringa Härnösandshus o höra om jag kan få hämta nyckeln lite tidigare.
Solen skiner idag, men det känns kallt och blåser. Tror jag stannar inne och fortsätter packa. Måste ta itu med grabbarnas rum och lite annat....Finns gott om saker här o var som ska med.
På återseende.

Inga kommentarer: