Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 januari 2013

Lägenhetsvisning

Förra veckan blev jag uppsökt av Härnösandshus vaktmästare på jobbet. Han frågade om han och några till fr Härnösandshus fick gå in i min lägenhet och titta, för de funderar på att göra fler fyror på området. Jag sa så klart att det var ok och det bestämdes att de skulle gå in idag, tisdag, när jag var på jobbet. Nu blev det ju så att jag fick så lov att gå hem fr jobbet idag eftersom rösten envisades med att bara bli sämre. Nu har de nyss varit här och tittat. De var verkligen imponerade av min lägenhet! De ska dra igång en kampanj för att locka fler till området och de ställde frågor om trivsel osv. De frågade om jag hade tips till några förändringar. Jag sa att jag tror de skulle tjäna på att rusta upp husen utvändigt, för jag tror att eftersom husen är så ruskigt fula utvändigt så tror folk säkert att de är lika fula inuti. De ser inte direkt attraktiva ut utvändigt... De ville komma längre fram i vår och göra intervju med fotografering, som skulle användas i nåt blad som delas ut i samband med deras kampanj. Det får dom väl, jag ställer gärna upp och gör reklam för området, som i dagsläget har ett lite taskigt rykte. Jag trivs utmärkt, och störs inte av någon i närheten.

Inga kommentarer: