Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 januari 2013

Hopp om livet

Vaknade i samma skick som igår. Somnade före nio igår kväll och sov till åtta i morse! Ändå sov jag middag nån timme sen igen. Kände mig heeelt överkörd. Ringde efter vikarie för mig tills i morgon, det här går ju inte. Men... Jag inbillar mig att jag blivit lite, lite piggare nu på eftermiddagen! Har inte hostat lika mycket heller. Så nu HOPPAS jag att det vänder, har ju en rolig vecka framför mig med både tjejmiddag, bowling, Sländanträff och Sundsvallsweekend! Vill inte missa nåt! Vill bara bli pigg, pigg, pigg igen!!! Vill börja träna igen och må så där bra!!!!
Har inte blivit nåt vettigt gjort idag heller. Jag har till och med kollat på Konståkning på tv! Då har man tråkigt...:-)

Inga kommentarer: