Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 januari 2013

Dags för årets första tjejmiddag...

Idag har jag jobbat igen och känner mig betydligt piggare, förutom att jag har så ont högt uppe på höger sida av ryggen. Men jag antar att det är av allt hostande. Hade kort dag idag och det var skönt med en mjukstart. Många av barnen är också sjuka så det var en riktigt lugn dag. Efter jobbet for jag ner på stan en snabb-sväng. Var på Hälsokosten o köpte cocosfett eftersom mitt var slut. (Sätter sprutt på förbränningen och är supernyttigt ur lchf-synpunkt). Och så var jag in på bolaget och laddade inför helgen med den kommande Sundsvallstrippen. Nu har jag nyss ätit ett litet mellanmål bestående av mina sesam-bröd. Kl 18 är det dags för årets första tjejmiddag- Lottis är först ut.



Inga kommentarer: