Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 31 januari 2013

En rolig kväll!

Hemkommen efter en mycket trevlig kväll på Mormor Hilmas med mina fd arbetskamrater från Sländan! SÅ roligt att träffas! Pratade gamla minnen och pratade om nuläget. Skratt och glädje! Riktigt roligt, precis som jag förväntat mig! Tiden bara rusade i väg, så jag hann inte åka och handla som jag hade tänkt. Och i morgon hinner jag inte heller. Då stänger jag förskolan och sen är det bowling med arbetskamrater! Så när 17 ska jag handla?!? Får ställa klockan på lördag morgon och åka och handla innan det bär av mot Sundsvall. Vissa veckor händer det ovanligt mycket. Den här veckan är det så! Det är jätteroligt, men lite småstressigt!

Inga kommentarer: