Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 januari 2013

Lortmans rum före och efter

Man ska inte städa sina tonåringars rum, det ska de göra själva... En barn och ungdomspsykolog hade sagt på tv att man gör helt rätt som bara nonchalerar stöket och stänger dörren. Det har jag gjort så länge nu! Till slut står jag bara inte ut, så då gör jag som idag, röjer upp! Fattar inte hur man kan "bo" så där! Och jag hoppas verkligen att den "förgrommade ongen"visar lite tacksamhet och håller ordning ett tag när han kommer hit! Före och efter- bilder... Tror man ser ganska tydligt vilka som är vilka...? ( och den snygga taklampan man skymtar på en av bilderna är inte till salu så ni vet! ;-))







Inga kommentarer: