Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 11 januari 2013

En annorlunda morgon

Igår kväll innan vi lade oss sa Jonathan till Edvin att han skulle få väcka honom genom att hälla vatten på honom i morse! Edvin var inte så svårövertalad, och även jag och Thea tyckte att det skulle bli en intressant morgon... Haha... Jonta har lite jobbigt att komma upp på mornarna, så det här var ett nytt sätt att piggna till snabbt. Vi hade rätt så roligt i morse när vi smög upp, och ännu roligare fick vi när vi upptäckte att han hade satt upp en lapp med instruktioner åt Edvin! Fast allra roligast var det att se när Edvin hällde vatten på sin bror och han flög upp ur sängen snabbare än blixten! Ja vilken morgon...:-) Det är nog bara hos oss det är såna här galenskaper på mornarna!

Inga kommentarer: