Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 25 januari 2013

Projekt handling

Ni vet när det är så där ruskigt tomt i skåpen så det ekar när man öppnar dom... Så har det varit här några dagar. Idag kom Ääääntligen lönen och det var dags att handla. Har sovit från ca halv nio igår kväll till halv sju i morse, men är inte mycket piggare för det. Det var så fruktansvärt jobbigt att handla så jag hade behövt en säng mitt i butiken för en stunds vila! Vad är det för fel?!? Kl är kvart över tolv och jag är så slut att jag måste sova lite middag. Måtte jag bli piggare under helgen i alla fall, det här är inte kul! Ligger och lyssnar på ljudbok. Undrar om den är så bra som alla påstår??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Den är syperbra. Även bok 2 och 3 är lika bra.
Krya på dig! /Linda Å

Catarina sa...

Tack Linda! Då ska jag fortsätta lyssnandet! :-)

Cecilia sa...

Superbra!! Bok 2 var min favorit men de är bra alla tre!

Catarina sa...

Ja det ska bli spännande att se vad jag tycker, upplever att den är seg nu i början, men antar att den tar sig eftersom alla man hör som läst den tycker att den är så bra!