Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 25 januari 2013

Ridskolan

Om jag hade jobbat idag skulle jag ha haft tidig fredag, vilket innebar att jag skulle följa Thea på ridskolan. Kände mig allt annat än pigg och sov nån timme igen innan hon kom hem fr skolan. Sen laddade jag med Ipren och hostmedicin och inbillade mig att det nog skulle gå bra ändå att följa till ridskolan. Sagt och gjort. Vi åkte dit och Thea började rykta hästen och jag tittade på. Theas farmor dök också upp för att titta. Jag kände mig heelt vimmelkantig och hade jordens huvudvärk. Helt plötsligt började allt bara snurra och jag trodde jag skulle spy. Fick springa ut från stallet och ställa mig på alla fyra i en snödriva och hulka! Det kom inget, men jag fortsatte skaka och känna mig yr. Tack gode gud att Theas farmor var där! Hon erbjöd sig att skjutsa hem Thea sen så jag kunde åka hem och lägga mig igen. Så nu är jag tillbaka här i soffhörnet! Vilken jäkla pärs! Det är verkligen inte ofta jag blir så här hängig! Nu återstår bara resten av dagens utmaningar...laga mat till exempel...:-/

4 kommentarer:

Minimina sa...

Mn fyyya stackare :( Beställ pizza till barnen o lägg dig och vila!!

Catarina sa...

Tänker faktiskt göra det! =)

Fangoria sa...

Åh fy hoppas du mår bättre nu! Jag har också mått skumt idag, varit helt slut i kroppen, yrslig och känt mig febrig, och på jobbet mådde jag tokilla och trodde verkligen jag måste rusa på toa och spy, fick ta frisk luft och sätta mig och vila ett tag...Hoppas det inte är nåt som går!!! =(
Krya på!

Catarina sa...

Usch Hanna, inte kul! Tack, och det samma till dig!