Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 2 januari 2013

Morgonen blev inte som jag tänkt mig

Packade väskan och planerade för morgonträning idag. Sov som en kratta i natt och hade hjärtklappning. Misstänker att det var fullmåne, då brukar det bli så. Vid halv sex hörde jag traktorn och tittade ut genom en springa på persiennerna och såg att snön vräkte ner! Då ställde jag in min planerade träning, att skotta fram bilen var inte inräknat i planeringen. När jag nån timme senare klev upp såg jag att det inte alls hade kommit så mycket snö, jag hade lätt kunnat åkt. Nåja, nu har jag det kvar i stället. Men först till jobbet efter 11 dagars ledighet! För tillfället sitter jag och äter frukost. Är faktiskt lite less på ägg. Måste hitta nån variation...

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Var det fullmåne undrar jag? Jag sov också jättedåligt och jag sover vanligtvis som en stock!

Catarina sa...

Jag tror att det var det. Det verkar ha varit många som sov dåligt den natten! Jag brukar också mestadels sova som en stock!