Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 26 januari 2013

Lördag kväll

Nej, jag är fortfarande inte pigg, blir tokig på det här! Inte ens nån matlust har jag, och då är det väl nåt allvarligt fel?!? ;-) Nåja, jag hoppas det sker ett mirakel under morgondagen annars måste jag gå tillbaka till vårdcentralen på måndag. Bläääh.
Som ni förstår har det inte blivit mycket gjort idag heller. Lyssnat på några kapitel i boken, men hittills tilltalar den mig inte. Hoppas den bara är seg i starten så att den blir bättre! Jag har ju höga förväntningar på den där serien! Gjorde lchf-chips för första gången. (Inget avancerat, man skar färdigskivad ost i bitar, krydda och in i ungen) Tänkte att det vore gott att ha nåt att knapra på till kvällen. Men inte ens godsaker lockar mig idag. Så skålen står där den står på bänken i köket. 18.39. Kan man gå och sova nu?? ;-)
Det börjar reta mig det här!

Inga kommentarer: