Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 januari 2013

Brödbak

Idag bakade jag det där goda brödet till frukost igen eftersom det var slut. Idag experimenterade jag lite och hade i en bruschettakrydda som jag hittade i skåpet. Men jag tror att jag tycker att brödet var godare utan kryddan faktiskt! Dock helt ok. Är så glad att jag hittat det där receptet, saknar mackor ibland annars!
Idag ska jag ta itu med Theas rum. Hon är hos Melanie och jag har fått tillstånd att göra det. Lite skönt att göra det själv faktiskt, annars vill hon spara varenda teckning, och det går ju tyvärr inte. Vi drunknar i papper till slut.

Inga kommentarer: