Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 6 januari 2013

I väntan på bio

I kväll ska Ann och jag gå på bio och se "Mammas pojkar". Det är verkligen inte ofta jag går på bio så det ska bli riktigt kul! Hoppas den är bra! Idag har jag bakat ett mjukt lchf-bröd som faktiskt blev jättegott. Jag gillar sesamfrön! Annars har jag mest latat mig. Tänkte ta en promenad men hade ingen lust. Och eftersom jag tränat två gånger och tagit en långpromenad denna vecka så får jag känna mig nöjd med det! Behöver ju inte överdriva, då är risken stor att jag tröttnar, som så många gånger förr. Usch vad jag fryser nu! Sitter under en filt och gruvar mig för att kliva in i duschen. Burr.



Inga kommentarer: