Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 januari 2013

Tystnad

Eftersom jag inte känner mig "jättesjuk" känner jag mig lite rastlös. Skulle vilja ringa till syster yster o prata lite, men det är svårt när man inte har nån röst! Bestämde när jag gick hem fr jobbet att jag är hemma i morgon också, och två dagars tystnad borde väl ge rösten tillbaka?? Om jag hade haft ett kontorsjobb eller nåt hade jag kunnat jobba, men det är svårt att jobba med 1-3 åringar utan att prata med dom! Skjutsade i alla fall Jonta till tandläkaren som bestämt, och for och handlade i samma veva. Så nu sitter jag och läser ett nytt nummer av en lchf-tidning. Det är bra att det har kommit så många såna tidningar, de inspirerar mig till att fortsätta! Håller även på planerar mat för helgen! Inte många dagar kvar nu! Det är mycket att se fram emot ett tag nu. Denna helg till att börja med... Sen om ett par veckor är det både tjejmiddag, träff med "Sländorna", bowlingkväll m jobbet och övernattning och utgång i Sundsvall med Lottis o Helen...Måste bara boka in en helg med syster också, det känns så länge sen! Härliga tider, och det blir till på köpet ljusare och ljusare ute! :-)

Inga kommentarer: