Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 oktober 2013

Veckan har rullat igång...

Oj, då har både måndag och tisdag passerat. Barnen är hemma och det är som vanligt igen. Handboll igår, ridning idag, matteläxa för Thea, biologiplugg för Edvin som har prov på torsdag och fysikplugg för Jonta som har prov i morgon, det går liksom runt runt... Jonta står ju dessutom för familjeunderhållning emellanåt så igår kväll satt vi hela familjen i hans rum med sång och musik. Mysigt! Han spelade gitarr och vi sjöng med lite här och där vi kunde! :-) Mina veckor är verkligen kontraster när det gäller ljud. Ena veckan är det ständigt sång och musik här hemma och nästa vecka är det tvärtyst! Nu är det dags att sova... Tvärtrött.nu.

Inga kommentarer: