Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 oktober 2013

Hemkommen

Madde och jag tog en liten kort promenad idag. Otroligt men sant så har vädret varit kanonfint hela helgen! (Brukar alltid vara dåligt väder när vi träffas). Jag åkte hemåt strax efter halv två och var hemma bortåt fem. Nöjd och glad över att inte bilen brakat på vägen...;-) Man kan aldrig vara säker...Sommardäcken har fått flytta in i förrådet i väntan på vår och sommar. Då måste de dess värre bytas ut mot nya däck, dessa har gjort sin sista sommar nu. Tur att vinterdäcken är bra i alla fall! Känns skönt att de är på plats. På Klart.se visar de att det kan komma snö på torsdag. Jiiiippiii!!! (Jag leker positiv!) Nu är jag dö-trött och tänker lägga mig tidigt ikväll. 

Inga kommentarer: