Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 23 oktober 2013

En bra dag

Idag hade jag min "långdag" på jobbet, men jag måste säga att den gick ovanligt fort idag! Har känt mig positiv och på strålande humör. Hoppas det kan fortsätta så. Inget telefonsamtal ang lägenheten än så länge. Det känns svårt att veta hur mycket jag törs packa. Jag skulle kunna tokpacka allt, men tänk om vi får bo kvar här till första februari? Hur kul är det då att bo i kartonger och plastsäckar i tre månader? Julpynt? Blir det där eller här?? Jag vet ju ingenting....Hm...Har packat det mesta av gardiner, dukar och sängkläder idag. Har dock lämnat ett byte per säng i sängklädesväg. OM vi blir kvar här i tre månader måste vi ju åtminstone kunna byta sängkläder...;-) Det är verkligen en avvägning för varje grej om man kan packa eller inte.Har varit till Roland och Kina och fått låna tio flyttkartonger, så nu har jag en start i alla fall. Känns bra, då kan jag börja med glas och porslin som inte används också. Ska få låna fler flyttkartonger av Nobbe, och om de ändå inte räcker så skrev en tjej på facebook att hon hade. (Jag hade efterlyst i en annons!). Så det ordnar sig också... Vet att det gick åt väääldigt många flyttkartonger förra gången. Tror jag hade kring 30 st och ändå så fick jag åka och packa ur några för att packa i dom igen sen... Så nog har man saker allt! Fattar inte vart allt kommer ifrån? Nu ska det snart komma två tjejer och titta på barnskor som jag lagt ut till försäljning. Hoppas jag blir av med dom... Åkte iväg med två kassar urväxta kläder efter Thea också till P och A, som Annelis tjejer kan få. Skönt att få lite rensat! Så fort de varit här och tittat på skorna blir det djupdyk i sängen. Är så sjukt trött, sov knappt en blund i natt som var av någon märklig anledning. Sprang och kissade, fick sendrag i benet, svettades (!) Jag som alltid brukar frysa..., hade en massa konstigt för mig som jag vanligtvis inte brukar...så jag hoppas att jag sover bättre i natt! Hm...Kanske jag ska bära ner alla svarta sopsäckar på nedre våningen innan de kommer? De kanske tror att jag har lik i hallen annars, det ser ju liiite skumt ut....haha...Igenknutna säckar lite här och var....Nåja...
Längtar till helgen då det blir trevligheter och ev utgång med goda vänner! Kul kul.
God natt.

Inga kommentarer: