Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 22 oktober 2013

Kontrakt skrivet

Igår skrev jag på kontraktet för lägenheten, känns såå bra! I eftermiddag ska jag ner på Härnösandshus och säga upp denna! Fick även låna nyckeln till den nya igår så jag och barnen kunde dit och titta ordentligt. De tyckte att det var fint. Tapeter och sånt är ganska slitna där vid närmare titt, men jag tror inte att man ser det när alla grejer kommer på plats. Men läget och att det blir mer som "eget" uppväger varenda ful tapet! Nu är det bara att börja packa! :-)






6 kommentarer:

Cecilia sa...

Får man byta tapeter eller måla själv där eller måste det godkännas av hyresföreningen?

Cattis sa...

Jag är ganska säker på att om man bara säger till så får man nog både måla och tapetsera...

Cecilia sa...

Det är ju kul att kunna göra lite eget så. Men jag målade precis om affären så jag har måla på hjärnan, hehe.

Cattis sa...

Ja det kan verkligen bli stora förändringar med lite färg!

Linda sa...

Vad fint och mysigt!! Stort grattis!

Cattis sa...

Tack! :-)