Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 16 oktober 2013

När hjärtat svämmar över...

I morse när jag gick hemifrån såg det ut som ett bombnedslag här hemma. Vardagsrumsbordet var överbelamrat med grejer och diskbänken full med disk. (Diskmaskinen är fortfarande trasig). Gruvade mig för att komma hem till det efter veckans långdag... MEN... När jag kom hem hade bröderna underbar fixat det! Jonta hade diskat allt medan Edvin hade städat i vardagsrummet! Det var en fröjd att komma hem och jag blev så glad att jag nästan började gråta! Det blev kramkalas och god middag sen. Älskade barn!

4 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh vilken härlig överraskning!!

Cattis sa...

Ja verkligen!!! Blev såå glad!!!

Christina sa...

Dessa omtänksamma barn!!!

Cattis sa...

Ja eller hur?!? Helt otroliga...<3