Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 3 oktober 2013

Semester mitt i veckan!

Såna här dagar borde man kunna få ha oftare! Strålande solsken dagen till ära. Har varit på årets BRI-olympiad och tittat på Edvin när han varit med i Kurir-stafett, sprungit 60 meter, stött kula och hoppat längd. Edvin är en mästare på friidrott och jag instämmer med hans "fröken" som efteråt sa till mig: "Han förstår ju inte själv hur bra han är!!!" Det är verkligen hans grej det där! Kul!!! Nu är det ju ingen individuell tävling, men självklart är det kul när man får superresultat i alla grenar!
Jag och Ann satt på läktaren och hejade på, och fikade förstås! ;-) En riktigt lyckad dag. Efteråt gick jag och hämtade Thea på skolan. Fick en fin höstbild på henne på hemvägen!
Nu håller jag på förbereder för kvällens tjejmiddag som är här hos mig. Blir nog bra, hoppas jag. Det började inte så bra igår kväll då jag förberedde efterrätten och råkade spilla ut i hela kylskåpet plus golvet.... Då var jag inte så glad! =/ *Torka, torka, skura, skura*...
Och i morgon.... I morgon är det.....*Trumvirvel*...Tadaaaa....FREEEEEEDAG!!!! Veckans mest älskade dag! Slutar halv tre, och kan dessutom gå direkt hem. Ridskolan har vi ju redan avverkat tidigare i veckan. Så skönt, underbara helg, du är så välkommen även denna vecka!
Edvin mitt i längdhoppet! Han hoppade 3,53 m.

Thea på väg hem från skolan

Inga kommentarer: