Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 6 oktober 2013

Söndagsmorgon

Kl är 7.30 och jag har legat vaken i en halvtimme, typiskt mig. Hör att Edvin också är vaken, men Thea sussar sött. Denna helg har jag mestadels vilat. Inte orkat nåt annat. Somnade på soffan mitt på dagen igår och ändå var jag så slut på kvällen så jag gick och lade mig kl NIO. På en lördag!!! Man kan ju tro att det är nåt fel. Hoppas på att vara lite piggare idag. Är extremt dålig i ryggen också. Måste försöka komma igång med lite promenader igen till veckan. Borde träna också. Att det ska vara så svårt...Är för tillfället en riktig latmask! Bläh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Känner igen mig. Jag borde också...
Vad sägs, ska vi ha som mål att gå en promenad denna vecka och träna ett pass? Inga krav på hur långt/länge, bara att vi tar oss för.
Kram Britta

Cattis sa...

Låter som en bra ide! Åtminstone promenera ska jag göra, helst mer än en gång...