Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 oktober 2013

Möblering i hjärnan

Allt jag kan tänka på just nu är lägenheten. Möblerar varje rum på olika sätt i hjärnan hela tiden och kan inte släppa det! Om jag ska vänta ända till första februari med att flytta kommer jag nog att bli tokig! Hoppas det går att lösa tidigare! Idag följde Ann med mig på en promenad dit, så vi gick och spionerade runt i fönstren, hon tyckte också det var  jättefint. Sen gick vi hem hit och drack kaffe. Har hämtat en nöjd men trött Thea på ridskolan och varit och handlat lite. Nu funderar jag på att börja rensa lite i nån  garderob, känner mig ivrig! Måste ragga tag i flyttkartonger också! Må det gå fort till februari...

Inga kommentarer: