Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 10 oktober 2013

I morgon är det fredag! :-)

I morgon ÄR det fredag och jag har bestämt mig för att åka på visit till kära lilla syster, som tack och lov är på bättringsvägen och hemsläppt från sjukhuset! Förhoppningsvis kan jag ta ut en komptimme och komma iväg redan vid kl tre. Gillar som bekant inte att köra i mörker. Maddes sambo Mathias erbjöd sig så snällt att han kunde byta mina däck om jag tar dom med! Så nu har jag baxat in vinterdäcken i bakluckan på bilen, perfekt att få det fixat! Nu är jag supertrött och tänker lägga mig. Och läsa förstås...kan ju inte slita mig från boken och nu är det inte så mycket kvar! Natti natti!

Inga kommentarer: