Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 18 oktober 2013

Jag har bestämt mig!

Det blir flytt till Rosenbäcksallen! Ringde idag och sa att jag bestämt mig. Jag skulle ringa igen på måndag och bestämma mer, men nu är jag lovad attden  är "min", känns bra! Vet fortfarande inte exakt hur jag ska lösa min sovrumsdel, men det kommer att gå på ett eller annat sätt, om jag så ska ligga i klädkammarskrubben! ;-) Jag är övertygad om att det kommer att bli bra! På tisdag när jag slutar ska jag åka ner och säga upp den här lägenheten, och kolla om det finns någon som ev köar på den. Om inte så blir det då inflytt 1 februari eftersom jag har tre månaders uppsägning här. Kommer längta ihjäl mig innan det är dags! Måste nog ta en promenad dit i morgon och titta lite genom fönstren. Måste höra om jag får låna nyckeln nån dag till veckan och gå dit igen och visa barnen också! Och så vill jag ju mäta en del och sånt... Åååh va kul!!! Snacka om spontant infall! För en vecka sen hade jag inga planer på att flytta över huvud taget! Men nu känns det helt rätt. Men jobbigt också... Det jobbigaste är att jag är så beroende av andra för att genomföra det och att jag är så dålig på att be om hjälp. Flera har dock redan erbjudit sig och jag ska försöka att ta emot den hjälpen. Längtar tills allt är klart! :-) Kul kul!

Inga kommentarer: