Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 28 oktober 2013

Planeringsdag

Idag hade vi planeringsdag på jobbet, en givande bra dag faktiskt! Barnen har kommit hem idag igen, härligt! Edvin hade gjort världens finaste kåsa till mig på slöjden, mammahjärtat höll på svämma över igen...:-) 
Ringde Härnösandshus och jag skulle återkomma i morgon för att få ett klart besked om ifall jag ev får flytta tidigare. Hon som var här och tittade hade bestämt sig och vill in här. Nu hänger det på hur petiga de är... Tycker att de borde kunna vara lite schyssta nu när både hon och jag önskar flytt till första december! Men jag törs inte hoppas för mycket. Fast ni kan ju hålla en liten tumme! ;-)