Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 17 juni 2013

Vad är detta?

Sista kräkningen igår var kl tre.... sen mådde hon relativt bra på kvällen och hade diarre en gång. Sov sen hela natten och vaknade som en sol, på strålande humör, pigg och alert och sugen på frukost! Äntligen har det vänt, tänkte jag. Hon åt en tugga på en macka och lite, lite yoghurt. En timme senare kom den värsta, värsta spyan, som en fontän...och sen en gång till! Vad är det frågan om? Kräkas i tre dygn känns inte normalt, även om tanten på rådgivningen sa att det kan sitta i länge... Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp, jag måste höra direkt med dom också vad de tycker. Lider så med henne! Nu får det väl ändå vara nog! Och såå konstigt att det kan gå så lång tid mellan "tömningarna", det känns inte som en vanlig magsjuka.
Det grämer mig att jag missar planeringsdagen på jobbet idag, känns inte alls bra... =/ För att inte tala om dessa pengar jag förlorar, månad efter månad. På hela denna termin har jag fått EN hel lön. EN enda, det är ju inte klokt. Jag är döless just nu. På ALLT. Vill dra nåt gammalt över mig och bara vara. Ge mig semeseter NU, både från sjukdomar och annat som känns bläh. Till helgen ska jag iväg till Sveg. Blir dock förvånad om inget kommer emellan denna gång. Men jag behöver det nu, behöver göra nåt kul. Känner mig faktiskt lite deppig, för första gången på länge.

Inga kommentarer: