Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 25 juni 2013

En härlig sommardag

Jobbade kortdag och sen for jag med Edvin, Thea och Alex till Smitingen. De badade trots det iskalla vattnet, själv njöt jag av solen... 




Sen åkte vi hem, Thea och jag for på Maxi och handlade, vi lyxade till det med lite jordgubbar ute på balkongen efter maten...


Sen ringde E och sa att jag kunde köra upp bilen till Jocke så han åtminstone kunde kolla vilket hjullager som var paj. Sagt och gjort, körde dit goffe och E hämtade upp oss. Han skulle åka ut till Lustholmen där Jonta är på sitt livs första sommarjobb denna vecka, för att lämna fiskespön, så vi hakade på för att se hur han har det. Det gick ingen nöd på honom, vilket superfint ställe!!! 




De "bor" i den lilla gula stugan...fint! Sen åkte vi hemåt och då ringde Jocke och sa att det var hjullagret höger fram som var slut. Han sa även att han skulle kolla om delen finns att få tag på i stan i morgon och i så fall fixa det åt mig! Med min vanliga tur så finns säkert inte delen inne...:-( Men vi får se...
Nu är jag trött och gruvar mig för i morgon när jag jobbar till halv fem! Nu är det rent av tråkigt på jobbet. Relativt lite barn och många vuxna, alla längtar efter semester och allt känns lite extra segt... Men men...8 arbetsdagar kvar, nedräkningen har börjat! :-)
God natt mina vänner!

2 kommentarer:

Christina sa...

Vilka underbara sommarbilder!!!

Catarina sa...

Japp, verkligen...Idag känns det dock som höst...:-/