Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 10 juni 2013

Det finns dagar då man är så hiskeligt GLAD!!

Kom hem från jobbet, ganska trött. Lagade motvilligt mat och diskade undan. Skulle äntligen sätta mig ner när Edvin meddelade att de ska på utflykt med skolan i morgon och ska ha matsäck med sig...:-/ Suck, då måsta jag ju handla också! Ringde E och skulle få åka m honom till affären. När han hämtade mig sa han att golfen var klar att hämtas, så han skjutsade upp mig dit. Nu till det roliga. Den GLADA nyheten... Det var oljefiltret som läckt. Jocke hade ju nyligen bytt både olja och oljefiltret så det var alldeles nytt, men däremot ett "måndagsexemplar", dvs det var nåt fel på det. Därför bytte Jocke det igen nu, och det blir stället hans verkstad handlat grejer från som står för kostnaden av både filter och olja!!!! Kul att jag för en gångs skull har lite flyt! Först skojade E med mig och sa att det kostade mig 1200 kr och jag trodde honom (har ju noll koll), men sen när han sa att det var gratis trodde jag inte honom då heller. Det lät för bra för att vara sant! Tjohoooo vad glad jag är! Så jäkla skönt att slippa EN tråkig kostnad! Det kändes genast roligare att åka och handla sen. Tror jag log brett genom hela affären!

Inga kommentarer: