Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 14 juni 2013

Ingen rolig start på lovet...:-(

Thea har fått magsjuka! Det är ju inte klokt... Jag reagerade när vi fikade efter avslutningen på att hon inte åt lika mycket kakor som hon brukar (Hon är ett riktigt kakmonster). Efteråt åkte vi på Kochs och åt grillbuffe till lunch. Thea ville inte äta, hon ville inte ens ha glass! När vi kom hem sa hon att hon mådde illa, och efter ett tag kräktes hon...:-(
Nu har hon spytt 4-5 ggr till plus att det kommer ur andra ändan också, så det blev verkligen ingen bra start på lovet! Stackars Thea! Tur i oturen att hon hann vara med på avslutningen åtminstone! Nu är det bara att hoppas att alla hon kramats med under dagen klarar sig!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Stackars Thea vilken dålig start på sommarlovet! Krya på!

Catarina sa...

Tack, ja jättedålig start...=/