Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 29 juni 2013

Mor och dotter-dag

Idag har Edvin varit i Solumshamn på "Wild kids". Jag och Thea passade på att ha en "tjejdag" på stan. Vi gick i affärer och fikade på Tullporten. Eller ja, Thea fikade, jag tittade på, eftersom de inte hade nåt jag kunde fika där. Thea fikade en snygg bäver...;-) När vi åkte hem sa Thea: "Gud vad vi har haft roligt idag!" Tänk vad så lite kan göra så mycket...=)
Resten av dagen har jag inte gjort så mycket. De hade lovat sol idag men det har varit molnigt och ganska kyligt ute. Hoppas på sol i morgon i stället. Hade varit trevligt med en stranddag!
Edvin var i alla fall också väldigt nöjd med dagen. Hans lag hade vunnit (av 6 lag!), så han var så glad! I morgon kommer Jonta hem från Lustholmen efter en veckas jobb. Längtar efter honom, känns som en evighet sen!

Inga kommentarer: