Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 15 juni 2013

...och så feber igen då...

Det är inte Theas år i år. Hon har varit mer sjuk än någonsin tidigare. Hon sov i natt efter sista kräkningen vid tolv, halv ett...Trodde det var över, men hon har spytt två ggr till idag, och nu hux flux har hon 39,8 i feber!!!! Ville inte lämna henne så jag ringde Patric som åkte och köpte tabletter och glass. Vi hade bara flytande alvedon hemma och den kräktes hon upp direkt! Stackars lilla gumma. Vad beror det på att hon så ofta har feber nu för tiden?!? Känns inte bra...Hoppas hon får behålla tabletten nu så hon får ner febern...:-(

2 kommentarer:

Christina sa...

Krya på kramar i massor från oss i Gåsvik!Nu räcker det med feber och magsjukor!

Catarina sa...

Tack, ja vi tycker också att det räcker...:-(