Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 30 juni 2013

Sommardag med kalla havsvindar...

Idag for jag, Thea och Edvin ut till Svartvik. Vi blev där ett par timmar men sen for vi hem, det blåste så kallt där vid havet. Men barnen badade ändå, jag satt i solstolen och småhuttrade...;-)
På em kom Lottis förbi en sväng på kaffe, satt ute på balkongen och där var det stekhett! Jag och barnen käkade middag på balkongen också, då var det aningen svalare och jätteskönt! Jonta har kommit hem, men stack till Tobbe på direkten, de har saknat varandra nu, de som umgås varje dag annars!





2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ser mysigt ut trots kalla vindar!! =)

Catarina sa...

Absolut...Det är fint där!