Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 28 juni 2013

En vecka kvar...

Fredag morgon... Om en vecka jobbar jag sista dagen innan semestern...Som jag längtar! Är som en död sill när klockan ringer varje morgon! I natt har jag vaknat hundra gånger och flygit upp ur sängen på grund av sendrag i vaderna! Aj, vad det kan göra ont! I perioder har jag det så ofta. En del påstår att det beror på vätskebrist. Det kan säkert stämma då jag är jätteslarvig med att dricka om dagarna... Måste skärpa mig! Om en vecka fyller Edvin 11 år. Svår ålder... Vad ska man hitta på för present?? Någon som har förslag? Nu är det dags att gå till jobbet! Ha en fin fredag!

Inga kommentarer: