Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 14 juni 2013

Om det finns nån gud skulle hon få sluta kräkas...

Jag tror inte på Gud, men om han/hon finns så ber jag här och nu att hon slipper kräkas en gång till. Herregud vilken magsjuka! Jag överdriver inte om jag har tömt hinken 10-12 gånger nu... Och nästan lika många gånger har hon fått bytt trosor. Det är SÅ synd om henne. Så fort hon dricker nåt så kommer det upp igen. Hon somnade för ca en timme sen, men vaknade nyss och kräktes igen...:-(
Nej, usch vilken sommarlovsstart! Grabbarna håller sig hemifrån i natt...Jag förstår dom. :-(
Törs man somna nu tro? Känns som jag vill ligga och "vaka" över lillstackarn. Mitt lilla hjärta...som var så bedårande vacker på avslutningen idag! Jonta hade förresten höjt två av sina betyg, i slöjd och i fysik. Kul kul!!!

Inga kommentarer: