Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 24 juni 2013

Den höll en helg i alla fall...:-(

Erik ringde och frågade om jag kunde hämta upp honom hos Jocke, för nu var det hans bil som skulle lämnas in. Sagt och gjort... När då E satt på passagerarsidan säger han: "Men...Du har ju fel på hjullagret, hör du inte det?"

Skulle ni ha skrattat eller grinat? Jag är sååå nära till riktiga tårar- i flodvågsform just nu!!! Det innebär att jag förmodligen blir utan bil hela semestern, eftersom Jocke har rätt fullt nu och ska själv gå på semester! Det hjälper inte att de som kan bilar säger: "Jo då, bilen i sig är bra, det är bara små vanliga slitage-fel som alltid blir på gamla bilar..."
VARFÖR MÅSTE ALLA FEL AVLÖSA VARANDRA HEEEELA TIDEN???? Kan det inte åtminstone få gå ett tag emellan?
Kunde den åtminstone inte få vara hel över semestern? 
Jag ska vara så tacksam över att jag kom iväg i helgen åtminstone. Och kul hade jag!!! 

Inga kommentarer: