Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 1 juni 2013

Robert Gustafsson 25 år

Kl 20.00 blir det ett program på fyran, Robert Gustafsson 25 år, ni missar väl inte det? Han har ju gjort mycket roligt genom åren så jag måste bara titta. Har laddat med hemmagjorda ostchips och hemmagjord dipp!
Thea har varit på tivoli med en kompis o hennes familj. Edvin kom hem redan idag i stället för i morgon. Blir tivoli med Ann o Alex i morgon. 
Jonta spelar och sjunger i sitt rum, det är verkligen liv, ljud och rörelse här varannan vecka, sen när måndagen kommer blir det tvärdött...:-/
Ha en skön lördagskväll!

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ah önskar jag kunnat se det programmet, såg lite här och där mellan varven här på jobbet. ;)
Förstår verkligen att det är skillnad på veckorna, hehe!
Ha en fortsatt fin helg!

Catarina sa...

Jag såg aldrig klart programmet, det var så segt o tråkigt i början...:-/ Hoppas det tog sig!